28 Temmuz 2010 Çarşamba

Şeftali

Kocaman şeftalileri görünce hemen arabayı durdurttum.. şeftali en sevdiğim meyvedir.. tüylü ve sağlam çekirdekli..
Manavcı amcaya 'meraba, şeftali alcaktım' dedim.
            - Hemen abla, ne kadar veriyim?
            - Ya bunlar ortadan yarılanlardan mı acaba?
            - Nası abla?! (annamadı adam haliyle)
            - Hani böyle doğramak için kesince çekirdeği de ikiye bölünüyo ya, onlardansa istemiyom.
            - Haa, yok abla bunlar yarılmıyo.
O sırada oldukça düşkün görünümlü bi nenenin bizi dinlediğini gördüm.. kadın bana sessizce yalan söylüyo dedi.. WTF! ulan alt tarafı 1 kilo şeftali alcam, ikileme bak! sonra kadına tekrar bakınca bayaa bildiğin korku filmi yaşlısı olduğuna ve sözüne güvenilmemesi gerektiğine karar verdim.
            - Ver abi sen bana 1 kilo, dedim ama adam 2 kilo verdi.. bişey diyemedim.. böyle durumlarda nedense utanırım.. ama yarıklı şeftalileri bana kakaladığını da düşünmedim değil! arabaya binince kardeşime bişey söylemedim.. ilk defa size annatıyorum.. ehihihi
Eeee şeftaliler nasılmış aq, diyenler için; az önce 2 tanesini doğrayıp yedim.. bi oturuşta 2 öküz yiyemesem de 2 şeftaliyi rahatlıkla yerim.. adam haklıymış.. şeftaliler sağlam çekirdekli.. mis!


Sizlere henüz mevzubahis şeftalileri almazdan evvel, giderayak çektiğim "Sefa PezevEEngi" kod adlı Four in a row ile veda ediyorum.
"pezevEEng" kelimesini Pelin Batu lisanında, oldukça açık EEE ile telafuz ediniz.. 


smile & receive

12 yorum:

  1. bir oturuşta beş şeftali yiyebilen insan olarak yazıyorum bunları...sevgili bulog,şu an tuvaletteyim (saat 19:15) sevgili bulog demin tuvaletten çıkmış olmam hiçbir şey değiştirmez yine tuvaletteyim (19:25) sevgili bulog ve kankam klozet,vece kağıdı ve sen karşımda duran baskül(19:37)(20:03)(20:14)bla bla bla.... karpuz,erik ve şeftali hayatımı karartıyonuz len....

    YanıtlaSil
  2. @ dwarfwaves: hehhe :D ne güzel işte yahu.. mis gibi kilo kaybı.. benim ruhum kadar metabolizmam da tembel! hatta kapışırlar!

    YanıtlaSil
  3. tuvalet aralarında yediğim çikolatalardan,cipslerden bahsetmiş miydim?...bak bi ara onları da anlatayım unutmadan...klozetlee sığmıyorum inan olsun ki...peh...çikolatalar,cipsler hayatımı karartıyonuz len... =b

    YanıtlaSil
  4. @ dwarfwaves : aman bacım! aralardakileri çıkar.. çukulata ve çips hakkaten hayatı karartabiliyo :DDD

    YanıtlaSil
  5. Evde şeftali yok,bak cnm çekti şimdi :))

    YanıtlaSil
  6. Korku filminden fırlamış kadın gözümde belerdi. Şeftaliye ben de bayılırım yaa :D

    YanıtlaSil
  7. ohareey! ikilemi bizzat yaşadım nan!
    ben de severim şeftali ammaa sert olcek, böyle bıcık bıcık olgun olanları sevemiyorum nedense >_<

    YanıtlaSil
  8. Ben tüylü tüylü şeftali elleyemiyorum ya! eskiden bir sorun yoktu sonradan oldu :( dolayısıyla nektarin rullzz :P

    YanıtlaSil
  9. korku filmi yaşlı kadını tipini çok merak ettim :D
    nasıl canım çekti şimdi şeftali :D
    gidip yiim bari ^_^

    YanıtlaSil
  10. @ Rh+: tam mevsimi yahu.. koş al hemen! :)

    @ vinty: o vizyondan kurtul yavrum.. git şeftali ye :D

    @ hesionka: çocukken zavallı gibi ısıra ısıra yerdim bööle dirseğimden akardı leş gibi.. büyüdüm, doğramayı öğrendim, rahat ettim!

    @ marjoOTB: hadi ya!! çok acaipmiş.. işallah bana olmaz.. ben tüylü seviyorum.. nektarin sanki gerçek değilmiş gibi geliyo :))

    @ mati: hiç merak etme.. gayet boktan bi tip :D ben de gidip bitane daha yicem şimdi!

    YanıtlaSil
  11. ibni sina niye vermediin taytımınan foto çekiniyon utanmaz arlanmaz

    YanıtlaSil
  12. @ asli: vaaaaayyy koonkaaa!! taytı siktir et tatil nasıl geçiyo brotha!

    YanıtlaSil

ne dersin?